Pages

Tuesday 19 April 2016

Im backkkk !!!!!

.. Wahh ... !! Lamanya rasa aku dah xon9 blog aku nie.. Rasanya banyak cite aku telan nak luah bertahun tahun aku pendam.. Last seen pon tak silap 3 tahun lepas kot.. Maklum lah pas tamatkan pembelajaran aku sibuk lah mcari job. Bila dah dapat job aku pon duk sibuk fokus pada kerjaya aku.. Nak kata berjaya tu xlah sangat alhamdulillah hampir 3 tahun jugak aku menapak disini.. Oh ye di safeguards.g4s sdn bhd sini lah tempat aku mencari sebutir demi butir beras untuk suapan makan minum sepanjang hari hari aku .. Maklum lah makin dewasa banyak pulak tanggungjawab . Takkan lah aku nak duk saje gan mak aku lagi.. So pandai pandai lah bawak diri.. Tapi entah kan entah macam mana aku terasa nak luah semula disini mulai harini .. Aku sebenarnya dalam keliruan ...... Ok skrang kat opis nanti sambung . Bhai !

No comments:

Post a Comment